exercitii la sala pentru piept

Crezi ca este imposibil sa ai sani mai fermi si mai frumosi fara bisturiu? Inseamna ca nu ai incercat pana acum aceste exercitii la sala pentru piept dedicate femeilor. Miscarile propuse mai jos nu sunt deloc complicate, iar rezultatele obtinute te vor face sa fii mandra de aceasta parte a corpului tau.

De cate ori nu te-ai gandit ca nu vei reusi sa ai bustul pe care ti-l doresti pentru ca nu iti faci o operatie estetica? Sau de cate ori nu te-ai indoit de antrenamentul tau fizic fiindca nu cunosti trucurile unui antrenor de fitness? Uita de aceste dileme si aplica sfaturile specialistilor de la stylecraze.com.

Lista de exercitii la sala pentru piept: sani mai sexy din 5 miscari

Daca nu stii ce exercitii la sala pentru piept sunt indicate in cazul femeilor, transforma aceasta lista in ghidul tau de baza. Urmeaza cu determinare miscarile de mai jos si vei reusi sa obtii in doar cateva saptamani sani mai mari, mai fermi si mai sexy.

  1. Exercitii cu gantere si mingea de fitness

    Ganterele sunt cele mai bune prietene ale tale atunci cand vine vorba despre tonifierea bustului si a bratelor. Din pacate, acest tip de exercitii poate deveni monoton la un moment dat, asa ca este indicat sa il condimentezi cu inca un element. Mingea de fitness nu te va ajuta doar sa iesi din rutina la sala, ci si sa iti eficientizezi antrenamentul fizic.

Realizare: Intinde-te cu spatele pe mingea de fitness dupa care indoaie genunchii pentru a-ti pastra echilibrul. Ia ganterele in maini si ridica bratele spre tavan. Efectueaza doua serii a cate 15 repetari fiecare.

  1. Fluturari cu ganterele

Printre cele mai bune exercitii la sala pentru piept potrivite pentru femei se numara si fluturarile cu ganterele. Opteaza pentru greutati mai mici la inceput, dupa care foloseste unele mai grele pe masura ce te obisnuiesti cu provocarea.

Realizare: Ia doua gantere in maini si intinde-te pe banca orizontala. Ridica-le deasupra pieptului astfel incat greutatile sa fie paralele. Incordeaza muschii pieptului la fiecare ridicare. Daca ti se pare prea grea aceasta miscare, indoaie coatele si continua exercitiul in acest mod. Realizeaza 15 repetari, apoi ia o pauza scurta si efectueaza din nou miscarile.

  1. Flotari cu mingea medicinala

Nu ai nevoie de ajutorul unui antrenor de fitness pentru a executa aceste exercitii la sala pentru piept. Miscarea este simpla, dar efectul obtinut te va incanta inca de la inceput.

Realizare: Pune doua mingi medicinale pe podea, departate la nivelul umerilor tai. Fixeaza cate o palma pe fiecare si departeaza picioarele astfel incat sa iti mentii echilibrul. Indoaie degetele de la picioare si sprijina-te in ele. Tot ce trebuie sa faci este sa indoi coatele si sa te lasi in jos. Cu alte cuvinte, sa faci flotari cu ajutorul acestor mingi medicinale. Efectueaza 10 repetari.

  1. Exercitii cu banda elastica

Alte exercitii fizice pe care le poti face la sala pentru tonifierea bustului sunt cele cu banda elastica. Pe cat par de simple, pe atat de eficient va fi antrenamentul fitness, asa ca nu ar trebui sa le subestimezi rezultatele inainte sa le testezi.

Realizare: Stai putin aplecata in fata, apoi apropie-ti treptat palmele pana cand ajung fata in fata. Revino la pozitia de start, dupa care repeta. Realizeaza trei seturi a cate 10 repetari. Ia 10 secunde pauza intre ele.

  1. Exercitii pe banca orizontala

Nu exclude din antrenamentul tau fizic urmatorul tip de exercitii pentru tonifirea pieptului la sala. Te vei simti suficient de increzatoare in tine incat sa nu apelezi la indrumarile unui specialist.

Realizare: Stai pe banca orizontala intr-o parte, dupa care lasa corpul sa iti alunece pe langa ea si sprijina-te in brate si in calcaie. Indoie-ti usor genunchii si fa ridicari cu ajutorul bratelor. Astfel nu vei lucra doar muschii pectorali, ci si abdomenul si picioarelor fiindca iti vei incorda tot corpul pentru realizarea acestui exercitiu. Realizeaza de 20 de ori.

Dupa un antrenament complet pentru piept, afla si in ce consta antrenamentul cu exercitii la sala pentru fese bombate.

FOTO: Guliver