Pentru un viitor fara cancer la san

An de an in luna octombrie se vorbeste peste tot despre lupta impotriva cancerului la san. Pentru a strange resurse suficiente cat sa ne apropiem de succes, femei obisnuite, companii de prestigiu si celebritati din toate colturile lumii, isi aduna fortele in acest demers.

Evelyn Lauder (co-creatorul funditei roz & Senior Corporate Vice President al companiilor Estée Lauder) este un adevarat pionier in lupta impotriva cancerului la san. Nu-i putin lucru ca pana in octombrie 2011, fundatia sa a reusit sa stranga 50 de  milioane de Dolari! In aceasta luna, poti contribui si tu la aceasta cauza nobila prin cumpararea unui produs ales de brand si decorat cu simbolica fundita roz; este vorba despre unul dintre cele mai bine vandute produse Estée Lauder si anume serumul regenerator pentru fata  Perfectionist CP+. Fondurile stranse vor fi trimise Fundatiei de Cercetare pentru Cancerul la San.

Conceptul campaniei Together este acela de a comunica si de a lupta impreuna, cu toate resursele posibile, pentru a avea un viitor fara cancer la san. Admirabil si nu doar atat, pentru ca fundatia Estée Lauder, pe langa aportul financiar, reuseste sa alature campaniei celebritati care devin un exemplu in importanta detectarii precoce. Iar acest lucru salveaza vieti! Actrita Elisabeth Hurley este purtator de cuvant pentru Campania Estée Lauder de Recunoastere a Cancerului la San. Prezenta ei puncteaza importanta sustinerii acestei cauze de catre noi toti, de la prieteni la familie, fiecare aport fiind o sansa in plus pentru viata.

Serum de fata regenerator Perfectionist CP+, Estée Lauder, 470 Ron (disponibil in magazinul Estée Lauder si in cele partenere campaniei)

Text: Alice Bursuc